نوید جان متولد82/10/17...نوین نوید جان متولد82/10/17...نوین ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

نوید & نوین

سال نو مبارك

1393/1/4 1:24
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان از گل بهترم عيد تون مبارك اميدوارم سال خيلي خوب و خوشي داشته باشيد ...

 

خدايااااااا شكرت امسال هم باهم بوديم در كنار خانواده ام سفره هفت سين پهن كردم هزار مربته شكر

 

اينم عكساي سال 1393 

عيدتون مبارك

 

1393

 

ننسمممممم

تو عكس نويد پيدا كنيد خخخخخخخخخنیشخند

 

عيد امد

 

آي لاو يوووووو

 

وشششششش

 

نويدددددددددددددددددد خخخخخخ

 

پسراي گلم

 

نفس

 

هجيجممممممممم

 

پسرم

 

داداشياي مهربون

 

دوستون دارم

 

داداشياي مهربون قربونتون بره مامان شهين وششش

نفسم و عمرم

خدا جون امسال 4تايي سال جديد شروع كرديم

مراقب بچه هام باش هر دوتارو به دست خودت سپردم تنهاشون نزار

عاشقت خدا جون نوكرتم دوست دارم زيادي هر چي بگم كمه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس مامان متین
9 فروردین 93 12:20
سلام عزیزم من یه سوال داشتم این سایت های هست که باهاشون عکسامون درست میکنیم همه اینا یی که تو پیوند روزانت گذاشتی اگه عکسای خودمونم بزاریم تو اینترنت ثبت میشه؟
خاله ستاره
9 فروردین 93 14:10
الهی خاله دورتون بگرده عزیزای دلم ماشالله به این آقا پسرای گل چه هفت سین قشنگی دست مامانی درد نکنه ایشالله سال خوبی کنار خونواده داشته باشین
مهناز
21 فروردین 93 10:06
واااااااي اون عكسي كه گفتيد نويد رو پيدا كنين خيـــــــــلي باحال بود من پيداش كردم