نوید جان متولد82/10/17...نوین نوید جان متولد82/10/17...نوین ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

نوید & نوین

پسرم تولدت مبارک

1393/12/15 16:43
2,389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم خیلی وقته واس پسرام ننوشتم 

۱۷ دی ماه تولد نوید جان بود خیلی خوش گذشت .خدراشکرت بابت این همه نعمت 

اونروز بهترین روز زندگی من بود نوید خیلی خوشحال بود و راضی .همش من و پدرش میبوست 

هی میگفت مرسی مامان مرسی بابا 

قربونش بشم من پسر با معرفتی همیشه برات دعا میکنم مامان انشالله تو درس و زندگیت موفق باشی 

 

دوست دارم نفسم تولدتت را  با تمام وجودم تبریک میگم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم کادو تولد نوید جا ن از طرف مامان شهین .بابا بهزاد .دادش کوچولو 

پسندها (1)

نظرات (2)

دیجیتال آرت
15 اسفند 93 19:19
سلام عید امسال را با خرید تقویم مخصوص کودک خود شروع کنید بهترین یادگاری برای کودک شما با پرداخت فقط 1000 تومان و خرید 6 تقویم سال 94 شما میتوانید به راحتی عکس کودک خود و خودتان را بدون دوربری تصویر در کادر قرار دهید این فایل به صورت پی ان جی بوده و به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش می باشد. http://dgartshop.sellfile.ir/
گلدونه ها
16 اسفند 93 11:20
سلام عريز نازنين تولدت مبارك ان شالله تولد 120سالگي