نوید جان متولد82/10/17...نوین نوید جان متولد82/10/17...نوین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

نوید & نوین

زایمان

1391/5/28 18:55
489 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکس دوماهگی نی نی خپله

سلام  دوستان گلم 

این نی نی ما امروز دوماهش تموم شد دیشب به شو شو گفتم مثل دوماه پیش بیمارستان بودم واس زایمان وای چه زود گدشت .........خیلی برام سخت بود  نمیدونم چرا واس این یکی خیلی می ترسیدم 

27 خرداد شب ساعت 11 خواهرم که از عصری پیشم بود  شب که خواستم برم بیمارستان اشک تو چشام جمع شده بود خیلی میترسیدم نوید بوسیدم بعدش کلی گریه کردم نوید بغض کرده بود بهش گفتم مامان این اشک شوق خوشحالیه ولی ته دلم یه چیز دیگه بود هی میگفتم نکنه برم دیگه برنگردم ....

با خواهرم ستاره و خواهر شوهرم مهناز و ماد رشوهرم رفتیم بیمارستان بستری شدم .ازم ارمایش خون گرفتن بعد گفت باید بری ضربان قلب بچه را چک کنن .

بعد از یک ساعت این ور اون ور رفتن بستری شدم خواهرم و خواهر شوهر و ماد رشوهرم رفتن خونه من موندمو کلی دلشوره ...از اول بارداریم  زیاد ااسترس نداشتم چون بچه دومم بود یه بار این راه رفته بودم {البته واس نوید  نه به این شکل خیلی بد تر از این چون واس نوید اوژانسی بودم }ولی تو بیمارستان بد جوری دلشوره داشتم  .شب تو بیمارستان  اصلا خوابم نمی برد هم اتاقی ام بهم میگفتن بخواب فردا شب دیگه اصلا نمی تونی بخوابی  با گریه کردن بچه و دردهای خودت  ......اتاقای بقلی بچه ها دستشون بودن همه با هم گریه میکردن همش میگفتم خوشبحالشون کی بشه منم این وروجک به دنیا بیاد دگه از این همه دلشوره راحت شم ...فردا صبحش ساعت 5صبح امدن آماده امون کردن واس اتاق عمل  فکر کردم صبح زود عمل میکنن ولی تا ساعت 10 طول کشید ا اون روز خیلی شلوغ بود اتاق عمل از جای که ما یه آشنایی با دکتر داشتیم بهشون گفته بود  اول منو به اتاق عمل ببرن ..وقتی رفتم دکتر دیدم بهش گفتم خانم دکتر کشتی منو چرا این همه دیر  بعد خانم دکتر گفت عوض تشکرته که تو آخری بودی ولی من گفتم اول تو را بیارن .بعد منم بهش گفتم دستت گلت ددر نکنه خانم ....از بس استرس دارم می ترسم گفت شجاع باش ترس نداره الان عملت میکنیم هیچی هم نیست ........فعلا تا این داشته باشید 

 

اینم یه عکس از نوید جان :گفتم دلش ناراحت نشه  ازش یه عکس بزارم  قربونش برم خیلی این مدت بهم کمک میکنه  همیشه بهش میگم مامان   هر دوتاتون دوست دارم به یه اندازه  الهی ییییی

دوستت داریم

اینم یه عکس دیگه از نوید و آیناز و نوین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

لعیا جون مامان
28 مرداد 91 16:36
سلام گلم نوشتتو که میخوندم درست حالتو درک میکردم راستش دلشوره گرفتم منم همین روز برام بودهبه منم سر بزن
مامان سها
28 مرداد 91 17:23
سلام عزیزم آدرس زیر عکس ها خودش میاد من کاریش نکردم ودرمورد جمع وجور کردن عکسها میرم روی عکس مورد نظر بعد کلیک راست میکنم بعد گزینه Edit رومیزنم بعد بالای صفحه گزینه ی Image میزنم بعد گزینه ی دومش رو انتخاب میکنم بعد عدد رو به 15 میرسون یا هرچند که خودتت خواستی بعد ok کن بعدش بالای صفحه گزینه ی file بزن توی یه پوشه ذخیره میکم بعد توی سایت میزارم همین
مهناز
29 مرداد 91 16:53
آخي نازييي چه استرسي رو متحمل شديد ماشاله آقا نويد خوش تيپ (اين سه تا بوس تقديم به نويد و نوين و مامان شهين )
امیر مهدی کوچولو
22 آبان 91 21:54
سلام آپتون کردم ا