نوید جان متولد82/10/17...نوین نوید جان متولد82/10/17...نوین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

نوید & نوین

واکسن 2ماهگی

1391/6/1 18:31
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

امروز گلپسری نوبت بهداشت داشت دیشب خدا را شکر تا صبح خواب بود البته بیدار میشد شیر بخوره ولی گریه و زاری نمی کرد ........

صبح ساعت 8بیدار شدم آماده اش کردم بعد خودمم اماده شدم بردمش بهداشت اول وزنش کرد 5کیلو بود قدشم 55 دور سرشم 37 ......... از  خانمی که وزنش کرد پرسدم احتیاج به شیر خشک نداره گفت نه نمودار رشدت خوبه همین شیرای خودت براش کافیه ........بعد واکسن شو زد تمام بهداشت و گداشت تو دهنش خیلی جیق کشید و گریه کرد  .خیلی ناراحتش شدم  الهیییییییییییییی قربونش برم من ..

وقتی  رسیدیم خونه یه چند تا عکس ازش گرفتم ...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مهناز
1 شهریور 91 22:45
عزيزمممممممممم خب دردش اومده خب ني ني گولوي ما. اي جانم نگاش كن چشاش مثه نويدجون درشت و نازه ماشاله لاحول ولاقوه الابالله العلي العظيم
کلکسیونی از ایده های نو
1 شهریور 91 23:48
ممنون که پیشمون اومدید لینک شدید
امیر مهدی کوچولو
3 شهریور 91 16:17
سلام ایشالا همیشه سلامت باشند ممنون از اینکه به من هم سر زدید من شما را لینک کردم لطفا من را هم لینک کنید
مامان ایلیا گلی
4 شهریور 91 17:06
amir
7 شهریور 91 0:19
سایت زیبایی داری .اگه وقت کردی به من هم سر بزن. www.hooman-amirlovelyboy.blogfa.com
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 18:02
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
طاهره مامان امیرعلی
8 شهریور 91 15:33
مرسی عزیزم بابت رایتون به پسملیه من.
lمادر مهساجون ولوبیا
11 شهریور 91 17:17
سلام چه گل پسرایی داری خدا برات نگهشون داره تقریبا یه ماه دیگه کوچولوی ماهم میادتو بغلمون برامون دعا کن همشهری خوشحال میشم بهمون سربزنی
باران قلنبه
12 شهریور 91 2:09
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
مانا و مانیا
16 شهریور 91 15:09
سلام اومدیم این امانتیها رو بدیم به نی نی های سابق و فعلی این وبلاگ و بریم:
سپیده
18 شهریور 91 20:17
سلام. با تشکر از رای شما www.koodakeman91.niniweblog.com چشم. حتما
مامی آیلین
20 شهریور 91 22:03
نازیییییییییییییییییییییی خدا هر دوشونو براتون حفظ کنه
مهناز
22 شهریور 91 15:32
جیگرشوووو اینم واسه نوید جونم
الهام مامان یاسمین زهرا
23 شهریور 91 3:40
خاله کجا رو نگاه می کنی عزیزم. وای شهین جون یاسی ما هم اولین پستونکی که بهش دادیم دقیقا همین جوری بودش
مامان کیان و کارین
29 شهریور 91 16:45
سلام ما هم خوشحال می شم تبادل لینک داشته باشیم . پسرهای نازی داری ، خدا حفظشون کنه
سوگل
1 مهر 91 20:32
#####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____ سلام دوستم نی نیت خیلی خوشمزست اگه باتبادل لینک موافقی بهم خبربده منتظرتم عزیز
علی یوسفی کیا
2 دی 91 18:37
وبلاگ شما عالی بود. در صورت امکان به وب سایت من هم سر بزنید .راستی من هم در کلاس چهارم 2 (آقای اثنی اشری) هستم.