نوید جان متولد82/10/17...نوین نوید جان متولد82/10/17...نوین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

نوید & نوین

خواب لالالا

1391/7/28 17:58
403 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

 از وقتی این کلوچه مامان شب می خوابه دیگه روز از دستش آسایش نداریم دوست داره همش باهاش بازی کنیم .کلی باهاش بازی میکنم باهاش حرف میزنم شاید خسته بشه بخوابه ولی اون منو خسته می کنه خودش خسته نمی شه امروز صبح ساعت 9 بیدار شد بعد گذاشتمش تو نی نی لالا ولی یه زره که توش موند خسته شد همش گریه میکرد.بغلش کردم کلی باهاش بازی کردم دیدم نه فایده نداره ... دادش گلش نوید جان بهم گفت مامان تو برو به کارات برس من می برمش تو اتاق باهاش بازی میکنم الهی قربونش بشم همیشه میگه خداجون مرسی که برادرشو خیلی دوست داره ....خدارا شکر اصلا بهش حسودی نمی کنه خیلی همدیگرو دوست دارن عجیب نوین هم خیلی دوسش داره .منم رفتم تو آشپزخونه واس نهار غذا درست کنم بعد از یه مدت دیدم صدای از دو تا نیست یواش رفتم یه نگاه کردم دیدم نوید داره می خوابونتش اونم رو تخت ما .......منم از فرصت استفاده کردم شکار لحظه ها ازش عکس گرفتم .... نوید گلم پسمل خوبم دستت درد نکنه این هم کمک مامانی هستی .....

 

 

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 قربونششششش بشم  من

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 پسر گلمــــــــــــ

(دادش گلم دوست دارم زیادییییی )  از طرف نوین  

از عکسای ادامه مطلب .......

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

novin

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه مهسا
29 مهر 91 0:48
سلام خوبید عکسهای خوبی گرفتی افرین به این گل پسر که بهت کمک میکنه دست مریضا حقشه براش یه چبز خوب بخری به جام ببوسشون شب خوش
مامان یگانه
29 مهر 91 0:52
سلام یادم رفت بگم وقتی نوین بیداره ازش عکس بگیر بذار تو وبلاگش که ببینم فراموشت نشه
مهناز
30 مهر 91 12:43
اي جااااااااااانم چه داداشاي خوبي هر چي باشه داداشا حرف همو بهتر ميفهمن ديگه عكسا هم مثل هميشه عاااالي بود شهين جون
الهام مامان یاسی طلا
1 آبان 91 2:34
سلام خوبی؟ گل پسرا خوبن؟