نوید جان متولد82/10/17...نوین نوید جان متولد82/10/17...نوین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

نوید & نوین

درس و م ش ق

1391/8/23 12:43
406 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوست جوناااااا
این پست اختصاص میدم به پسر بزرگم نوید جان* آقا نوید .......
تقریبا دو ماه از سال تحصیلی 91 می گذره خدا را شکر امسال هم مثل دو سال پیش نوید گلم سخت مشغول درس و مشق با اینکه امسال زیاد من نمی رسم  درساشو چک کنم ولی خودش مرتب مشق و درساشو می خونه ........هر چند امسال از معلمش زیاد راضی نیستم بیشتر هم از بابت تکالیف خیلی زیاد بهشون مشق میگه چند بار هم به مدیر مدرسه چند تا از مادرا گفتیم ولی خوب زیاد  تاثیر نداشته ....در کل خودش بچه زرنگی درس دوست داره به قول خودش میگه می خوام مثل (دایی جان )درس بخونم مدیر عامل شرکت بشم .واس دادششم دکتری و انتخاب کرده انشالله پسر گلم هم خودت هم دادش گلت موفق باشید من هم به هر دوتاتون افتخار کنمممممم   دوستون دارم زیادی هر چی بگم کمههههه   مامان شهین
 
این پست به خاطر مهناز جون دوست خوبم
که سراغ درس و مشق نوید گرفته بود ...بوس
 
قربونت برم من
iloveu
LOVE
مامان شهین تولدت مبارک 
 نوید و نوین 
تقدیم به مادر عزیزم 
ILOVEU
بابا بهزاد و نوید و نوین 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان 2بهونه قشنگ زندگی
21 آبان 91 20:50
پسرمنم از وقتی خواهرش اومده خیلی از کارهاشو خودش انجام میده بعضی وقتا عذاب وجدان میگیرم ولی خوب پسرا یه کم مستقل باشن بهتره زنده باشن دسته گلات
مهناز
21 آبان 91 23:11
سلام مامان شهین مهربون اول تشکر میکنم به خاطر حسن توجهتون خیلی خوشحال شدم بعد هم کاملا درکتون میکنم چون خواهر من هم پارسال همین مشکل رو داشت و با اینکه چند بار هم به مدرسه پسرش گفته بود چرا انقدر زیاد مشق میگن؟ اما توجهی نکردند ... یک سری از معلم ها روش تدریسشون اینجوریه و نمیشه کاری کرد ... خدا رو شکر همونطور که فکر میکردم نوید جون زرنگ و درسخونه و از عهده ی همش بر میاد عکسای نازش رو هم دیدم ماشاله چقدر قشنگ ژست گرفته عزیزممممم
ناهیدمامان امیرعباس
23 آبان 91 11:49
هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی تولدت مبارک دوست عزیز ومهربونم
ناهیدمامان امیرعباس
23 آبان 91 11:51
عزیزم منت بر سر تقویم نهادی امروز را سرافراز کردی و باقی روزها را در حسرت گذاشتی .تولدت مبارککککککک
ناهیدمامان امیرعباس
23 آبان 91 11:52
ميلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد! در مقـدمت غــزل به ترنم، نشسته باد! شهین جان تولد تو مــــبارک! بروی تو دروازه های غم به چنین روز بسته باد!
ناهیدمامان امیرعباس
23 آبان 91 11:55
هزارماشالا به آقا نوید گلبا درس خوندن عالیش . ایشالا خدا شما و دایی محترمتون که مثل داداش من یکی یدونست رو حفظ کنه
ناهیدمامان امیرعباس
23 آبان 91 16:21
سلام .شهین جان خودمم خیلی دلم براتون تنگ شده . من بیشتر موقع ها ظهر هستم ولی بچه ها دیگه ظهر نمیان . شهین جان من خوابم مثل بچه ها تنظیمه وبه زور تا 12بیدار میمونم .آخه صبحها که زود بیدار میشم دیگه نمیخوابم تا شب . وقتی میام و کلوپو میبینم که تا ساعت 2-3 بودین کلی تعجب میکنم . ایشالا قسمت شما هم بشه سفر مکه با آقای همسر وگل پسرای نازتون . شب جمعه بابام اینا میان و تا مدتی سرگرم و اونجاییم .
امیر مهدی کوچولو
3 آذر 91 17:06
سلام امیر مهدی کوچولو بروز شد حتما سر بزنید __________(█) _______██████ _____ ████████ ___███████████ ___ (░░░░░░░)░░░) ___(░(░█░░█░)░░░) __ (░░(░░●░░░)░░░) __ (░░░░◡░░)░░░░) _██(░░░░░░░░░░)██ _███(░░░░░░░░░)███ ████ ██(░░░)██ ████ ████ █████████ ███ ████ ████░████ ███ (░░)_ ▓▓▓▓▌▓▐▓▓▓_(░░) (██) ███████████ (██) _____█████░█████_▓▓▓\ _____█████-,█████▓▓▓▓▓) _____█████-,█████▓▓▓▓▓) ___(░░░░░░)(░░░░░) ▓▓▓▓) ______(███)_(███)▓▓▓▓▓▓) ____ (████)_(████)▓▓▓▓▓) امیدوارم همیشه در درس هایت موفق باشی
امیر مهدی کوچولو
8 آذر 91 19:27
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان مهساولوبیاجون
9 آذر 91 1:28
سلام مامانی نوید ونوین جان خوبن ؟دوست جونم بیا بهمون سر بزن دلمون برای نظراتت تنگ شده
روشا و شانی
13 آذر 91 2:38
سلام دوستممم کجایی دلم واست تنگ شده عزیزمم آفرین یه نوید گل و بلبل که درسشو میخونه