نوید جان متولد82/10/17...نوین نوید جان متولد82/10/17...نوین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

نوید & نوین

نوید جان تولدت مبارک

1391/10/18 17:53
8,373 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم 

هیچی نمی گم هه هه فقط میگم پسر گلم تولدت مبارککککـــــــــــــ بوس بوس 

 

   niniweblog.com

 

niniweblog.com17/10/91

niniweblog.com

نوید و نوین

niniweblog.com

تولدت مبارکـــــــــــ

niniweblog.com

9سالگیت مبارک

niniweblog.com

قربونت برممممم

niniweblog.com

الهیییییییی

niniweblog.com

پسمللل گلمـــــــــت

niniweblog.com

ب و س

niniweblog.com

کلوچه مامان

niniweblog.com

دوست دارم مامان جون

niniweblog.com

تولد تولد

niniweblog.com

کادوووووو

niniweblog.com

niniweblog.com

گل پسرم امسال خیلی خوشحال بود که دادشش هم هست 

خدا جون بازم شکرت 

همش میگفت اولین سال تولدمه که دادشم هست 

از طرف مدرسه

الان گل پسری از مدرسه امد دیدم 

سر صف صداش کردن و این (تولدت مبارک) بهش دادن

از مدیر محترم مدرسه تشکر میکنم       با تشکر فراوان  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

عمه مهسا
18 دی 91 22:25
سلام نوید جان تولدت مبارک انشاالله 120 تمین سال تولدت را به همراه خانواده ات جشن بگیری و همیشه سایه پدر و مادر بر سرت مستدام باشدعکسهات خیلی قشنگن داداش گلت را بجام زیاد ببوس دلم برای همیگیتان تنگ شده یگانه هم تولدت را بهت تبریک میگه دوست داشت تو تولدت باشه من بهش گفتم تولد نمیگیره که ناراحت نشه خودم حدس زدم ممکن تولد بگیری ولی به یگانه نگفتم از دور میبوسمت در ضمن خیلی لاغر شدی غذا بخور که چاق بشی شب خوش خوابهای خوب ببینی
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
19 دی 91 0:51
شاخ شمشاد تولدت مبارک ماشاا... هزار ماشاا... آقا شدی زنده باشی عزیزم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
19 دی 91 9:09
سلام نوید جان. تولدت مبارک. بنام خودتون تو آلبوم وبلاگ "کودک من" ثبت شد. شهین جان دستت درد نکنه. خیلی هم ژله ها خوب شده.
مهناز
19 دی 91 15:19
سلاممممممم همیشه به شادی و جشن . مبارک باشه نوید جان. قدر مامان شهین جون هنرمندت رو بدون عزیزم . وااای اون پفکا دارن برام چشمک میزنن چه ژله های خوشرنگی . من قبلا ازاینا توی طالبی درست کرده بودم خیلی جالبه بازهم تولدت مبارک گل پسر مامان مرسی که به اینجا دعوتم کردید
سپیده از وبلاگ "کودک من"
19 دی 91 23:37
سلام. نه . ولی سیاه و سفیدش رو هم دارم که می تونید خودتون رنگ کنید. اگه خواستید بفرمایید بزارم.
ناهیدمامان امیرعباس
21 دی 91 21:38
چه لطیف است حس آغازی دوباره،و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…و چه اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن!و چه اندازه شیرین است … روز میلاد…روز تو!روزی که تو آغاز شدی! تولدت مبارک آقا نویدگل
ناهیدمامان امیرعباس
21 دی 91 21:42
شهین جان تولد آقا نویدگل رو بهتون تبریک میگم .ایشالا همیشه شاد وسلامت و موفق باشه و ایشالا تولد 120سالگیش یه هفته بود اینترنتمون قطع بود تا وصل شد اومدم دیدم وایییییییی چه تولدی .تولد گل پسریه خیلی ژله ها وکیک تولد قشنگن . واییییی عزیزم آقا نوین چه ناز وآروم نشسته
مامان مبین واهورا
22 دی 91 0:53
بههههههههههههه نوید جون تولدت مبارکککککککک...ایشالا تولد 120 سالگیتتتت
مهناز
25 دی 91 15:13
ببخشید شهین جون میشه در مورد عکس اولی کمی توضیح بدید؟ خیلی کنجکاو شدم بدونم اون چیزایی که توی اون ظرف هاست اسمشون چیه. هم 4تا ظرف سفیدها و هم اون ماگ های زرد که توی سینی هستند. باید خوشمزه باشن
مامان مهساجون ومعین جون
26 دی 91 1:03
نوید جون تولدت مبارک باشه عزیزم یه دسته گل تقدیم به اقا نوید زبرو زرنگ
مامی آیلین
28 دی 91 0:34
تولدت مبارک 10000 ساله بشی ایشالله
سحر مامان محمدطاها
30 دی 91 15:42
نویدجان تولدت مبارک انشالا هزارساله بشی عزیزم.
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
12 بهمن 91 0:44
سلام مامان خانمی یه سر به وب دخترم بزن عکس پیشنهادی گل پسرات وتاریخ تولدشون رو هم بده اگه بخوای نام شهرت رو هم بنویسیم توی البوم نی نی ها ممنون www.mahsa80.niniweblog .com
مامان حلما
24 بهمن 91 9:57
اقا نويد گل تولدت مبارك انشالله صد ساله شي نه صد و بيست ساله شي نه صد و بيست سال كمه الهي 100000000000 ساله شي از طرف حلما