نوید جان متولد82/10/17...نوین نوید جان متولد82/10/17...نوین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

نوید & نوین

عید امد عید امد

1392/1/3 15:52
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم خیلی خوشحالم از اینکه امسال هم خدا بهم توفیق داد تا کنار شما ها 

باشم و بیام از عید سال1392 بگم ...امسال عید با سالهای دیگه فرق میکرد یه عضو جدید 

داشتیم و خیلی خوشحال بودیم همگی ...نوین پسر گلم عید اول ت مبارک جیگرم در ضمن 

نه ماهگیت هم مبارک عزیز دل من ..نوید خیلی امسال ذوق میکرد همش میگفت مامان باورم نمی شه 

امسال دادش ی دارم و خودم تنها نیستم ..خدایاااااااااااا بازم میگم بازم میگم شکرت شکرت خدا جون 

دوستون دارم عمر من و عشق من و جون من ی هر دوتاتون 

دو تا شاهزاده ام

 عکس نه ماهگی کلوچه مامان ..که داره بزرگ میشه ماشالله 

نه ماهگیت مبارک جیگرم

شروع ساخت 7سین درختی 

7سین

 

 

عید 92

نوید تو درست کردن 7سین خیلی بهم کمک کرده قربونت برم پسرگلم  

پسر بزرگ مامان

 

عشق مـــــــــــــ

 

جون مــــــــــــ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

mahnaz
4 فروردین 92 2:27
سلام و تبریک مجدد خدمت شما عجب هفت سین جالب و قشنگی! البته از مادر با سلیقه ای چون شما انتظار این هفت سین زیبا می رفت. ماشالله روز به روز بزرگتر و خوش تیپ تر میشن پسرهای نازنینت اسپند فراموش نشه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
5 فروردین 92 11:31
سلام خانومی امیدوارم که تعطیلات خوش گذشته باشه سفره هفت سین جالب بود امیدوارم همیشه سفره شادی بندازی عزیزم برام نوشته بودی که این عکس رو بزار تو وب ولی آدرس عکس رو نداده بودی لطفا آدرس آپلود عکس رو برام بفرست ممنون دسته گلهاتو ببوس
FARIBA
6 فروردین 92 1:16
سلام ممنون که به ماسرزدید.با اجازه لینکتون میکنم.خوشحال میشم شما هم مارو جز دوستانتون بدونید.سال نو مبارک
سپیده از وبلاگ "کودک من"
6 فروردین 92 10:08
شهین عزیز سلام. سال نو مبارک. ممنون که به یادم بودید. خدا رو شکر عملش با موفقیت بود. راستی سفره هفت سین رو ثبتش می کنم.
نازنين
10 فروردین 92 22:33
سلام خانمي/سال نو مبارك/از اشناي با وب شما خوشحالم/ شما رابا افتخار لينك كردم اگه با تبادل لينك موافقين منتظرحضورسبزتان هستم/خوشحال ميشم به وب منو بچه هام سربزنين/ايام به كام.