نوید جان متولد82/10/17...نوین نوید جان متولد82/10/17...نوین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

نوید & نوین

نی نی

1391/5/27 0:05
556 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوستای گلم

چند شب پیش بعد اینکه به مامان و بابا شب بخیر گفتم رفتم تو اتاقم که بخوابم .دیدم مامانی امد رو تختم کنارم دراز کشید بعد گفت نوید جان می خوام ازت یه سوال بپرسم.دوست دارم راست راستشو بگی باشه پسرم منم گفتم چشم مامان .....

گفت:دوست داری برات نی نی بیارم ؟خوشحال میشی یا ناراحت ؟منم گفتم آره دوست دارم اتفاقا خوشحال میشم .بعد دیدم مامان خندید گفت جدی حتما خوشحال میشی ؟گفتم آره ......بعد دوباره پرسید دوست داری چند سال دیگه برات نی نی بیارم ؟گفتم یه دو سال دیگه .یه کم فکر کردم از مامانی پرسیدم دوسال دیگه من کلاس چندم میشم ؟گفت چهارم ..منم گفتم نه سال دیگه برام نی نی بیار..چون کلاس چهارم درسام خیلی سخت میشن ..مامان بوسیدم و گفت باشه پسر گلم خوشحال شدم که حسادت نکردی آفرین به پسر فهمیده و مهربون خودم که دوست نداره تنها بمونه ....

فکر کنم قرار برام نی نی بیاره خوب من خوشحالم که ازتنهای در میام

نوید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)