نوید جان متولد82/10/17...نوین نوید جان متولد82/10/17...نوین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

نوید & نوین

تولدددددددددددددد تولدددددددددددددد

1392/3/28 16:18
560 بازدید
اشتراک گذاری

یک سالگیت مبارک باشه نفسمــــــــــــــــــــــــ

مثل امروزی خدا تو را به من داد یعنی به من و بابای و دادشی داد فرشته قشنگ خودم 

امروز بیشتر کارامون انجام دادیم واس تولدت خودمون آماده کردیم دیروز با داداشی رفتیم 

بازار واست یه کادو خوشملی خریده باید از دادشی تشکر کنی کلی واس تولدت زحمت کشیده 

خدا جون خدا جون داد میزنم شکرت شکرت شکرت واس این همه خوبی واس این همه مهربونی

چی یاد گرفتی پسمل من :بعد سینه خیز تازه یاد گرفتی چهار دست و پا میری 

یاد گرفتی دست و میزنی به میز یا تخت دادشی بلند میشی فقط یه قدم بر میداری

یاد گرفتی تازه فوت میکنی اونم چه فوتی همرا ه با کلی تف .....پف.......... خخخخخخخ

 

 محصل

پسر بزرگمدادش مهربونم دوست دارم یه دنیا هر چی بگم کمه 

پسر کوچیکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی درسا
28 خرداد 92 20:31
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد 120 ساله بشی گلم
ناهیدمامان امیرعباس
29 خرداد 92 8:53
تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیتان را تبریک میگم.. بهترین آرزوها رو برای شما و آقانویدونوین جان دارم
ناهیدمامان امیرعباس
29 خرداد 92 8:54
گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد. تولد آقا نوین گل هزارهزار بار مبارک
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
29 خرداد 92 9:06
سلام تولد تولد تولدت مبارک هزارساله بشی ایشاله شهین جون عکسا کو؟ کلی خودمو رو برای کیک خوشمزه اماده کرده بودم
مهناز
29 خرداد 92 11:04
سلام و صد سلام تولدش خيليييييييي مبارك خوش به حالش كه داداش به اين مهربوني داره . يه بوس گنده از طرف خاله مهناز روي لپش بچسبونيد لطفا
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
30 خرداد 92 2:25
عزیزم تولدت مبارک باشه انشاالله
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
30 خرداد 92 2:29
شهین جون اون عکسا رو توی سایت pizap.com درست کردم خیلی جای مانور داره اگه مشکلی داشتی در خدمتم چون بعضی وقتا فیلتر میشه وقتی هم خواستی سیو کنی باید تیک فیس بوک رو بر داری سایت های دیگه هم تو پیوند های روزانه ام دارم
نازنين
31 خرداد 92 18:10
يه سبد گل يه اسمون ستاره تقديم گل پسري تولدت مبارررررررك عزيزم دست داداش نويد دردنكنه اينهمه هواي نوين جونو داره شهين جون جاي من حتما ببوسش
اسپرسو
7 تیر 92 11:54
تولد تولد تولدش مبارککککککککک خدا حفظش کنه الهییییییی