نوید جان متولد82/10/17...نوین نوید جان متولد82/10/17...نوین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

نوید & نوین

مروارید نوین جان

1392/4/31 23:47
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم خوبین خوشین اول از هر چی نماز و روزه  هاتون قبول باشه...............

امدم راجب این پسملی ودادش مهربونش بگم سومین مروارید نفسم نمایان شد

مبارکهههههههههههه عجیج مامان شهین  بوس

یه چند روز بود تب داشت نفسم بردیمش من وبابای دکتر گفت که از دندونشه

خیلی این وروجک فضول شده همش من و دادش باید دنبالش کنیم نره دست به

چیزای خطرناک بزنه یا چیزی بزاره دهنش ..بازم به عمرم که نوید  باشه میگم مامان عزیز دلم

ممنونم که این همه کمک میکنی .خدایش خیلی کمک میکنه .از ته دل هر دوشون دوست دارم

بهشون میگم نوید تو عمرمی نوین نفسمه هر دوتاتون باید باشین یکی تون نباشه من میمیرم

عمر و نفسم هر دو باهم ن پس خدایاااااااااااااا هیچوقت عمرم و نفسم و ازم نگیر که میمیمرم

پسرای گلم دوستون دارم زیادی هر چی بگم کم گفتم ...........

خداجون بازم ممنونم نوکرت و چاکرت وهمه جوره باهاتم ..............تا اخر راه

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

عمرم و نفسم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

امسال تابستون آقا نوید  ثبت نام کردم کلاس زبان ماشاا... خیلی چیزا یاد گرفته بهش

قول دادم ترم ای بعدم ثبت نامش میکنم تا آخر ادامه بده دوست دارم زبان فول فول باشه

امروز برای اولین بار خودش از کلاس زبان امد کلی ذوق کرد و خیلی خوشحال بود منم زیاد

بهش سخت نمی گیرم دوست دارم سر پا خودش باشه و مستقل باشه ولی ازش قول گرفتم

خیلی حواسش جمع کنه هر اتفاقی افتاد تو راه حتما بیاد برام بگه ....خدا جون پسرام به تو میسپرم

هواشون داشته باش و مواظبشون باش .. ممنونتم خدا جون م دوست دارم ........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نازنين
3 مرداد 92 16:37
افرين نويد جون انشالا خودتو داداش نوين هميشه پاينده باشييييين
مامان زهرا و مهدی
5 مرداد 92 12:36
سلام شهین جان خوبین؟ نوید و نوین جون خوبن؟ تولد نوین جون خوشگلم مبارک باشه. البته ببخشید با تاخیر... ببخشید دیر اومدم... انشاالله جشن 120 سالگیش رو جشن بگیرین. عکسهاشون خیلی خوشگل بود. خدا حفظشون کنه هردوتاشون رو براتون.
مامان زهرا و مهدی
7 مرداد 92 12:05
سلام عزیزم خوبین؟ ممنون از لطف و محبتت به من و بچه هام. بارک ا... به مامان با استعداد و متفکر... با وجود جوجه کوچولوت چه کارهایی هم می کنی. خیلی خوبه و جالبه. رفتم توی لینکت ... جالب بود. باشه عزیزم بهت زحمت میدم... ممنونم. نوید و نوین جان رو ببوس
ناهیدمامان امیرعباس
14 مرداد 92 1:38
سلام مامان شهین مهربون .نماز و روزتون قبول باشه. هزارماشالا چه داداشای مهربونیییی نوین جان روییدن مرواریدای قشنگت رو تبریک میگم عزیزم . نوید جان هزار ماشالا که دیگه برا خودت مستقل شدی . ایشالا تو کلاس زبان و همه مراحل زندگیت موفق باشی عزیزم.
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
14 مرداد 92 14:58
دوست بزرگوار دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
نازنين
16 مرداد 92 16:54
مهربونااااا پيشاپيش عيدتون مبااااارك
نازنين
21 مرداد 92 23:10
كجايييييييين؟چه خبر؟ دلمون براتون تنگ شده جيييييگر تكليف چيييييييييه؟
مهناز
24 مرداد 92 12:43
سلام بر خانواده ي شيرين مامان شهين آفرين به آقا نويد گل(يادش به خير قديما ميگفتم نويد كوچولو ) كه انقدر به مامان و داداشي كمك ميكنه. خيلي به موقع كلاس زبان رو شروع كرده...بهترين سن يادگيريه وقتي نوشتيد نفسم نوين...عمرم نويد ياد اون ترانه افتادم كه ميگه: اي جونم،عمرم نفسم عشقم ...تويي همه كسم آي كه چه خوشحالم تورو دارم.... پس با اين تفاسير بايد بگيد: عمرم:نويد نفسم : نوين عشقم: همسر هميشه شاد باشيد و عاشق در پناه حق
رادمهر و مامان
27 مرداد 92 20:24
انشالله همیشه موفق باشن کوچولوهای خوشگل
نازنين
28 مرداد 92 17:04
جييييگر از سايتت ديدن كردم تم تولدت جالب بود خوشحاليم كه شمارو داريم دوستون داريم زياااااااد