نوید جان متولد82/10/17...نوین نوید جان متولد82/10/17...نوین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

نوید & نوین

خواهر یا برادر

1391/5/27 0:05
396 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به همه دوستان خوبم

آره از اسم پست امروز معلومه بازم می خوام از نی نی  براتون بگم چند روز پیش مامان شهین ازم پرسید نوید جان خواهر ی دوست داری یا برادری منم بهش گفتم برادر چون می خوام وقتی بزرگ شد هر دومون بازی کنیم اگه دختر باشه باید باهاش خاله بازی و عروسک بازی وووووو که من اصلا خوشم نمیاد ولی با پسر فوتبال و بازی های پسرونه کارته بازی و و و و .............



بعد مامان شهین گفت پسرم اینجوری نگو بگو هر چی باشه خدا را شکر سالم باشه این باید برات مهم باشه .گفت حالا اگه این نی نی دختر باشه دلش می گیره از حرفات  ناراحت میشه میگه اینگاری دادشی خوشحال نیست از امدنم بهش گفتم مگه می فهمه ..گفت اره مامان دیگه الان همه چی رو میفهمه درسته ما نمیبینیمش ولی اون ماهارو میبینه حرفامونو میشنوه .یه خرده فکر کردم گفتم خوب پس هیچ فرقی نمیکنه هر چی باشه سالم باشه .....



بعد به مامانی گفتم بیا شرط بندی کنیم گفت چی گفتم من میگم دختره ....اگه دختر بود باید برای من جایزه بخری اگه پسر بود من برای تو یه چیزی میخرم مامانی هم قبول کرد دوستای گلم شما چی فکر میکنید دختره یا پسر............چندوقت دیگه میخواد مامان شهین بره سنوگرافی برا جنسیتش ........حالا ببینیم کی شرط میبره البته بابا بهزاد هم با منه  اونم میگه دختره ........

"نوید "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)