نوید جان متولد82/10/17...نوین نوید جان متولد82/10/17...نوین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

نوید & نوین

پروژه از شير گرفتن

1393/1/10 16:55
746 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم دو روزه تصميم  گرفتم كه كلوچه مامان

از شير بگيرم البته اين كلوچه ديگه بزرگ شد

واس خودش مرد شده قربونش برم من 

از ديروز بهش شير از خودم ندادم البته نه اينكه هيچ ولي خوب گذاشتم

به ميل خودش هر وقت دوست

داشت مياد طرفم ميگه ميمي منم بهش ميدم دلم نمياد

خودم بگيرمش ميخوام بزارم به ميل خودش 

ولي نميدونم كار درستي ميكنم پدرش ميگه ديگه كلا از شير بگيرش

ولي خودم نميتونم برام سخته 

الان 1 سال و 9ماه و 10 روزشه ولي خودم دوست دارم هنوز بهش شير بدم واي چه حس خوبيه 

آدم به بچه اش از خودش شير بده من كه خيلي خوشحالم

خدايا ممنونم كه اين نعمت بزرگ شامل 

حالم كردي كه هر دوتا بچه ام  با شير مادر بزرگ كنم يه دنيا ممنونم

آدم احساس غروز ميكنه وقتي به بچه اش شير ميده غير از اينكه اين همه

بين مادر و فرزند محبت و عشق به وجود مياد

الان كه فكرش ميكنم نميتونماز شير بگيرمش..........يه حس بدي دارم

دوست دارم هنوز بهش شير بدم يعني بيشتر باهاش باشم

تو بقلم بزارم و رو پام بخوابونمش خدا جونم خودت كمك كن

بتونم همون طوري كه خودت روزاي اول كمك كردي

تا بچه ام شير منو بخوره الانم خودت كمك كن تا جدا بشه نه من اذيت بشم نه اون 

 

آقاي مهندس مرد كوچك مامان شهين  

پسرممممممممم

 

گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله امیرحسین
14 فروردین 93 17:53
سلام ممنونم موفق باشید
مهناز
21 فروردین 93 10:05
سلام و هزاران سلام به مامان شهين جون و خانواده ي خوشبخت واقعا از ديدن اين همه عكس ذوق زده شدم. چقدر با سليقه چيده شده سفره ي هفت سينتون.خدا رو صدهزار بار شكر نوين كوچولو هم داره مردي ميشه . الهي كه هميشه شاد باشيد و سلامت و سال جديد پر از اتفاقات خوب باشه براتون.
نازنین
23 فروردین 93 17:21
سلام ای جانم اقا نوین مرد شده دیگه انشالا به خوبی این مرحله رو پشت سر بزاره وای عزیزم عکسی که کنار کمد نشسته چقد معصوم وخوردنی افتاده
خاله ستاره
24 فروردین 93 13:59
سلام به مامان شهین گل عزیزم بشه این نوین کوچولوی شیطون دیگه داره مردی میشه واسه خودش ایشالله هزاران سال با اون دندونای کوچولوش غذای سفره بخوره موفق باشی مامان شهین جون.
narges maman matin
21 خرداد 93 11:42
خــُدایــ ــآ ... یـکـی اَز بـُزُرگـــ تـَـریـن نـِعـمَتـــ هــا ایـنـه کـه دَرکــَم مـی کـُـنـی ... بــِدون ِ ایـن کـه مـَجـبـورَم کـُنـی بـَراتــ تـوضـیــح بــِدَم